Veel gestelde vragen

1.1 Hoe bepaal ik mijn wielmaat?

1.2 Hoe bepaal ik mijn framemaat?
  
1.3 Hoe kan ik een fiets monteren?
Merk Handleiding
Popal Popal-handleiding
Hollandia Hollandia-handleidingen
1.4 Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Betaalmogelijkheden Kosten
iDeal Gratis                     
Direct Bank Overboeking naar rekeningnummer: IBAN: NL61 INGB 0006 8038 60 Gratis
Bitcoin Gratis
Paypal 3.45% variabel
Matercard 2.8% variabel
Visa 2.8% variabel
Maestro 2.8% variabel
Bankcontact | Mister Cash 1.8%
Belfius Direct Net 0.9%
SOFORT Banking 0.9% variabel
Paysafecard 15% variabel
Rembours (alleen in Nederland) € 20
1.5 Hoe wordt mijn fiets afgeleverd?
Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen.
U ontvangt van ons een tracknummer zodat u de bestelling online kunt volgen.
Wij versturen uw fiets in een transportverpakking zodat uw fiets niet kan beschadigen tjidens het transport.
We bezorgen binnen 1 dag in Nederland en binnen 3 dagen in andere Europeese landen e.g België, Duitsland, Luxemburg.
1.6 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, u kunt tijdens de bestelprocedure een ander afleveradres aangeven.
1.7 Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Binnen Nederland: 1 dag
Buiten Nederland: 3 dagen
1.8 Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Binnen Nederland: Gratis
Buiten Nederland: €15
1.9 Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Ja, dat is mogelijk maar de bezorgkosten zijn voor uw rekening.
1.10 Heb ik garantie op mijn fiets?
Ja, u heeft recht op de wettelijke fabrieksgarantie van 1 jaar op het frame en de vaste voorvork van uw fiets.
1.11 Wat is de bestelprocedure?
Deze staat beschreven op de pagina met de bestelprocedure.